torsdag 12 mars 2009

Mys, misstankar och träningsvärk

Lillhusse, tillfälligt ledig från boll och med färgglada skidor i bagaget, har hälsat på oss igen. Han är jättemysig, det kan bara bli lite mycket "mys" ibland.


Denna gången har han dock inte grejat med mig lika mycket som han brukar. Han har då och då kliat sig i ögat och matte har bekymrat sneglat på honom. Misstänks allergi måntro?
Det kanske är min päls som inte har vädrats på länge, i alla fall inte med saltstänkta vindar.
Fatta nu då - jag vill att vi åker hem!
eller
släpp ut mig så går jag i förväg!


Han är i alla fall på väg hit igen. Och lillmatte också, långbortifrån. Hon har inga skidor med sig, men väl pjäxor som ska testas. Det var jättelängesedan hon var här. Typ julstjärnetid.


Och smörkletet fortsätter.
Nu börjar jag få träningsvärk i tungan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar