tisdag 24 mars 2009

De jag bor hos är galna

De jag bor hos är galna i film.
I söndags var det dags igen!

De valde var sin och de sågs i nedanstående ordning:
  • Husses val: Eden Lake (thriller), bra på sitt sätt, men ingen feel good direkt. Rekommenderas faktiskt inte. F-n, säger de fortfarande då och då.
  • Lillhusses: Stepbrothers (komedi), kul emellanåt, men mycket "amerikannsk" (tyckte matte i alla fall)
  • Och mattes: The bucket list (drama) - Jo, nu får ni faktiskt se min också. Det är inte rättvist annars. Jag har suttit här och tittat på era. Och min kommer helt säkert att vara bäst. Jag är helt säker! Suck och stön, men de satt lydigt. Dock var den rätt seg, även om budskapet väl var OK.

Och nej, ingen rekommenderas till 100%

Jag brukar också gilla filmvisning, mest för att det är så himla gott med ostbågar (knaper, knaster). I söndags hade de inte köpt några. De var för mätta. Inte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar