onsdag 29 juli 2009

Semestern är över

Jaha, då vart man helt plötsligt infångad och satt i bur igen. Hann inte avsluta diskussionen med grannkatten Colonel, så nu tror han väl att han typ vunnit - det lilla glinet! Vänta bara, jag kommer nog igen.

Resan gick i två etapper; först till H-holm där vi hälsade på morfarhussen och Maxi. Lillmatte och farmor kom också dit. Där vankades det fika för de tvåbenta medans jag gick husesyn och Maxi vaktade på eventuella smulor under bordet. Jag passade också på att gå på toa (fick görmycket beröm! får ni det också?).

Därefter ut i bilarna igen och den här gången körde vi åt olika håll. Vi körde åt nordost. Och länge. Den här trippen fick jag faktiskt vara fri i bilen. Det var bättre tyckte jag och till slut blev jag faktiskt riktigt bra på att parera bilens rörelser.

...och som ni förstår är vi tillbaka i lilla lyan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar