fredag 3 juli 2009

Något är på gång...

Hmm, det är nåt lurt.
Matte tog igår kväll på mig kopplet och så gick vi ut
men inte på nån promenad, utan till bilen.
Husse körde och jag satt i knät hos matte (1 minut)
Därefter kollade jag om det var samma utsikt i alla fönster
Det var det inte!
Spännande, men en spänning jag klarar mig utan, tack så mycket!
Husse körde runt ett tag i stan och kände sig dum.

När vi kom hem igen fick jag vara ute en stund.
Kom hem vid 4, precis som igår natt...
Va f-n det är ju fest i stan ju.
Matte sovit mycket dåligt och detta är natt nr 2
så ikväll får jag inte gå ut alls

Men på med kopplet igen
och ut i bilen!
- Kör till McDonalds så köper vi strips, sa matte.
Det gillar ju Bamse, så då blir det en positiv upplevelse!
Hennes egen mage knorrade, men det sa hon inget om.

Men inte hade jag nån lust att äta där och då.
Det var jag alldeles för upptagen för.
Jag slickade pliktskyldigt på en.

Men som sagt något är på gång och jag tror,
jag tror att vi ska fara västerut igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar